Friday, January 15, 2021

პროექტ "ციფრული სკოლა-საქართველოს" ფარგლებში განხორციელებული აქტივობები




 პროექტი "ციფრული სკოლა-საქართველოს" ფარგლებში განხორციელებული იქნა შემდეგი ტიპის აქტივობები: 
  1. პროექტის ამოცანები;
ა) ტრენინგები;
ბ) SELFIES კვლევის მიმოხილვა;
გ) "ციფრული სარკის" გაცნობა;                                                                                                      დ) "დიზაინის და აზროვნების" სქემატური გააზრება;   
ე)   სხვა აუცილებელი სქემების განხილვა



ა) სამოქმედო გეგმის შემუშავება; 
ბ)  საქმიანი შეხვედრები;
გ)  ელ.საცავზე მუშაობა;
დ) ციფრული ელჩების არჩევა;                                                                                         
ე) პრაქტიკაში დასანერგი ელ.რესურსების არჩევა;    
         

    3.სამიზნე ჯგუფებში განსახორციელებელი საქმიანობა; 

ა) გამოკითხვის ჩატარება მოსწავლეებში

ბ) გამოკითხვის ჩატარება მასწავლებლებში;                                                                                              გ)  ტრენინგები მოსწავლეებთან;                                                                                                          დ)ტრენინგები მასწავლებლებთან;                                                                                                                    ე) ელ.ინსტრუმენტების პრაქტიკაში გამოყენება;                                                                                          ვ)ელ.ინსტრუმენტის გამოყენების რეფლექსია;   

 

     4. ჩვენი საქმიანობის მონიტორინგი;

ა) გეგმის მიხედვით განსახორცილებელი აქტივობებით მიღებული შედეგების განხილვა; 

ბ) დავალებებზე პასუხისმგებელი პირების მიერ თვითშეფასების კითხვარის შევსება;  

გ) 6ბ კლასის მოსწავლეებისა და მასწავლებლების უკუკავშირი.                                           








ჩვენი სამოქმედო გეგმა



                               




















     

ჩვენი საჭიროებები ანუ რა უნდა ვიცოდეთ?
  1. რა ტიპის რესურსების გამოყენებისას გაიზრდება მოსწავლეთა ჩართულობა?
  2. რომელი ციფრული რესურსი იწვევს ინტერესს მოსწავლეებში?
  3. რა სიხშირით შეიძლება ციფრული რესურსის გამოყენება სასწავლო პროცესში?
  4. რა სირთულეები შეიძლება წარმოიშვას კლასში ციფრული ტექნოლოგიების გამოყენებისას?
  5. განსხვავებული მოთხოვნები აქვს მასწავლებლებს და მოსწავლეებს ციფრული რესურსისადმი?





მოსწავლეთა იდეა:  ჰიბრიდული სწავლება, კერძოდ სამი დღე სკოლაში თეორიული და პრაქტიკული საქმიანობისათვის და ორი დღე საშინაო დავალებებისათვის დისტანციური სწავლება.


როგორ განხორციელდება პროექტი შემდეგ ეტაპზე?

1 ეტაპი მოხდება პროექტ "ციფრული სკოლა-საქართველო" ფარგლებში დაწყებითი             საფეხურის სრულად ჩართვა.
2 ეტაპი მოხდება პროექტში საბაზო საფეხურის ჩართვა.
3 ეტაპი მოხდება მთელი პროექტის შეფასება და უკუკავშირი.





3 comments:

  1. მინდა წარმატებები ვუსურვო ჩვენს საამაყო ქუთაისის 21-ე საჯარო სკოლას, სკოლას, რომლისთვისაც ყველა პრობლემა დაძლევადია და ყველა წარმატება დამსახურებული.

    ReplyDelete
  2. წარმატებები ჩვენ საამაყო 21-ე საჯარო სკოლას.

    ReplyDelete
  3. ძალიან საინტერესო პროექტია! წარმატებებს გისურვებთ!

    ReplyDelete

პროექტ "ციფრული სკოლა-საქართველოს" ფარგლებში განხორციელებული აქტივობები

  პროექტი "ციფრული სკოლა-საქართველოს" ფარგლებში განხორციელებული იქნა შემდეგი ტიპის აქტივობები:  პროექტის ამოცანები; ა) ტრენინგები;...